Malaysia Tanah Airku....

March 22, 2010

Majlis Pengantin berirama Bollywood.. ;-)



Assalamualaikum w.b.t.....maaf ler kali ni saya menghilang lama sangat, maklumlah sibuk...rasanya cecah 1 bulan saya menghilangkan diri... ;-)... Apapun saya ingin berkongsi Majlis Perkahwinan Azmi dan Rose (Maktam dan Paktam) yang berlansung di Nilai pada 20/03/2010... Yang menariknya kami dihiburkan dengan irama hindustan...dan hidangan nasi Briani Kambing....

p/s: Semoga kekal sehingga akhir hayat..................

8 comments:

Mak Su said...

alhamdulillah dan tahniah buat kedua2 mempelai.... :)

Anonymous said...

salam kunjung balas. lama hlg ingatkn dh pencen dr berblog..hehe

Puteri said...

sebulan..??
berbulan-bulan
:P

de_kerinchi said...

salam maksu...

semoga kekal hingga akhir hayat...

salam intan rh...

Ingat nak pencen tapi sayang pula, tapi masa pula dah kurang....hihihih


salam puteri...

berbulan-bulan..!!! amboi... ;-)

Mak Su said...

payah sungguh nak buat 'read more'.... berkali2 saya menerai :)

Puteri said...

betul.. berbulan-bulan.

tiga bulan tak salah perhitungan saya..

ececehh..
:P

Puteri said...

sekarang ada aktiviti apa?

de_kerinchi said...

puteri...banyak...bulan anam ke sempadan kembali...hehehe

Blog Widget by LinkWithin