Malaysia Tanah Airku....

March 27, 2010

Ini adalah aku......facebook





Assalamualaikum w.b.t., Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua.... Selama ini saya berjaya mempertahankan identiti saya dari dikenali (hampir 5 tahun), tetapi akhir-akhir ini ada juga rakan-rakan blogger berjaya menghidu tempat persembunyian saya.....

Facebook telah menyebabkan identiti saya terbongkar... ;-)...antara yang terawal yang dapat mencari saya di Facebook ialah Hasrul Halid, Lady Maria, Kak UngkuNor, Jowo Pinter, Penarik Beca, TokMudim dan Dr. Tokasid (Kalau ada nama tertinggal maaf ler..)

Dan saya juga ingin mengistiharkan bahawa dengan rasminya akan mengikut jejak sahabat saya saudara Hasrul Halid.....untuk memastikan blog ini keluar dari ruang lingkup topik politik semasa (busan sudah aku....opss terlebih sudah..)

Ops... satu lagi bagi rakan-rakan blogger yang masih belum dapat mengesan saya dan ingin mengenali saya dengan lebih rapat..(ermm...ermm...heheheh)...anda dijemput untuk add saya di facebook... ;-)

p/s: Ermm..harap semuanya puas hati..jemputlah ke rumah...hahahahha

1 comments:

Puteri said...

wah?
ok2.. jap g puteri g umh abg de
;-)

Blog Widget by LinkWithin