Malaysia Tanah Airku....

May 03, 2010

Widya Dewita...ku...kalaulah benar...


*gambar hanya bayangan
dari penulis...heheheh

Sambungan dari tajuk diatas........."Pasti kini ku kan berduit., memandu mobil., mewah ke mana-mana...heheheh" ... Janganlah terperanjat pulak tengok tajuk posting kali ini.., saja-saja nak lepas tention. maklumlah dah lama tak berblog...(janji manis sahaja) hahahah...

Macam-macam, helah nak menipu orang....dulu puas dipujuk janda dari Afrika, tapi tak jadi-jadi.. kini dah Janda Indonesia pula, nak test market.......... Apakah halnya, tiba-tiba nak bagi aku duit....? Dahlah kau pun aku tak kenal...Tak tahulah pula, kalau kau kenal aku.. ;-).., suka-suka kau jer nak bagi duit kat aku... Buat apa lah kau nak beritahu aku, pasal duit berjuta-kuta kau tu.. kan elok kau keluarkan jer duit tu dengan lawyer kau tu, kan senang..Kau tak tahukah aku ni sebenarnya ada bau-bau bacang dengan keluarga mertua kau tu..heheheh.....


Lagipun...aku tak mahu menjadi bahan berita di Negara ku... Aku tidak sangup nanti kat paper muka depan tertulis cerita ku dengan tajuk "Jejaka kacak, ingin kembali ke Malaysia, serik dilarikan cewek Indonesia" (tajuk berita, adalah hak terpelihara penulis)....heheheh. Agak-agak kaulah mahukah nanti Pemuda hatta wanita UMNO nak sponsor tiket aku balik Semenanjung......Pasti Sharizat dok ligan aku dengan rotan, lagipun aku bukannya pengundi KJ.....hehehehh.

Macam-macam hal dalam dunia ini, oleh itu jom kita lihat email penipu yang saya dapat..jangan ada pula yang terperdaya nanti.... :

Dengan Hormat

Attention:

Please allowed me to introduce my self. My name is Widya Dewita, i came from Indonesia but I have been married to Mr.Edmond Wilson, who worked as an engineer from England.I married with Mr.Edmon Wilson on 10th october 2002 and he worked in subsea contracts, oil and gas, petroleum, petroleum-making, installation of pipes in Singapore from 2002 and discharged 2005.And after year contract we returned to the country in England as husband and wife and we have one daughter, on 26th April 2009 my husband Mr.Edmon Wilson, my daughter and myself, we just got back from the beach and suddenly our car tires explode and break the bridge pillars and steering wheel hit my husband's chest, we were immediately rushed to the hospital but my husband died amid street.Alhamdulilla me and my dauhter safe.

My husband's funeral after 10th July 2009 his family saying came to take over all my husband's property, they claim that I am not legally married to my husband Mr.Edmond Wilson, so I was forced to give home and its contents and all information about his saving.Since August, we would put this issue to court with my husband's lawyer will settle this case, but no encouraging news since then.

My husband had a $ 3,200,000 us dollars (three million two hundred thousand dollars) he deposited the money in the private security company in london.That money safely stored at this company, because the code and the name he uses is secret.My husband family did not know about the money, just me and our lawyers who know that money saved my husband's in private security company.So if I receive a good reply from you, I would give to know how the first step.

I've taken steps to provide a home and its contents to my husband family and I wanted to take the money back.And i will come back to my country Indonesia with my daughter to start a new life.

I believe you will not disappoint me when the money is in your hands.
I beg you please keep this confidential and do not share it with others.

if you wish to help, please contact me immediately and I'll tell you what it needs. Im waiting for your reply.

Regards,

Mrs. Widya Dewita

dan satu lagi email dari Ayu Wati :

Maaf menggangu ketenangan Anda.

Saya Ayu Wati. Seorang wanita Indonesia yang merantau ke London karena dijanjikan menjadi seorang artis ternama. Memikirkan nasib keluarga, saya berangkat tanpa berpikir panjang. Ternyata sesampainya saya di London, saya dijadikan pembantu rumah tangga. Tuan majikan saya pun menaruh hati kepada saya. Dia bahkan telah memperiapkan tabungannya sebanyak USD 5,000,000,- untuk memulai hidup baru di Indonesia dengan saya.Saya mengambil keputusan untuk berhenti bekerja. Kami pun berencana berangkat ke Indonesia untuk meminta restu keluarga saya tanpa sepengetahuan istrinya. Sehari sebelum kami berangkat, pengacaranya mengabarkan kalau dia ditemukan tidak bernyawa di kamar mandi rumahnya.
Sekarang ini saya sangat membutuhkan seorang ahli waris untuk memindahkan uang ini ke Indonesia dengan bantuan pengacara almarhum.

Uang pada rekening almarhum ternyata tanpa ahli waris. Saya mencari orang yang dipercaya sebagai ahli waris dari almarhum suami saya untuk ditransfer ke rekening bank anda. Penawaran bisnis ini 100% bebas resiko.

Salam
Ayu.



Dan satu lagi.....


Tel: +60146268131
Email: ahmad.azim@live.com

Dear Sir,
I am Barrister Ahmad Azim , an attorney at law. A deceased client of mine that shares the same last name as yours died as the result of a heart-related condition on March 12th 2005. His heart condition was due to the death of all the members of his family in the tsunami disaster on the 26th December 2004 in Sumatra Indonesia. And in the record there is no known successor to this deposit of the deceased who died without a will.

http://en.wikipedia.org/wiki/2004_Indian_Ocean_earthquake.

I have contacted you to assist in distributing the money left behind by my client before it is confiscated or declared unserviceable by the bank where this deposit valued at Seven million dollars (US$7million dollars)is lodged. This bank has issued me a notice to contact the next of kin, I can be reached on (ahmad.azim@live.com) for more information.

Best regards,
Ahmad Azim
Attorney at Law.


p/s: Bukankah kahwin gadis seberang itu murah kosnya, jadi.....barang siapa yang berminat untuk mengetahui emailnya bolehlah menghubungi saya dengan kadar segera, (Dengan syarat..2 percent..!!!! heheheheh)...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin