Malaysia Tanah Airku....

January 05, 2011

Aku sudah dewasa.....




Assalamualaikum w.b.t....sudah dua hari, saya tidak "online"...sebab menguruskan anak masuk ke darjah satu ....

Hari pertama berjalan dengan lancar......tetapi hari kedua agak liat sikit nak bangun pagi......hahahaha

Hari ni ikutkan hati, nak tambah cuti lagi sehari, tapi tidak sampai hati, fikirkan kawan-kawan di pejabat..ada kerja penting, sedang menungu...

p/s : Semoga menjadi anak yang soleh dan terpelajar...........aminn.....

4 comments:

Maria James Chayak said...

Amin. :) my niece pun start preschool this year..hihih.. nak tengok die? http://officiallyours.blogspot.com/2011/01/i-miss-gegirls-and-i-love-you.html

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah anak dah darjah 1..anak saya baru preschool. tq ye follow & jenguk saya,, saya dah follow awak jugak..

de_kerinchi said...

maria comelnya... ;-)


baby , tulah yang seronoknya tengok anak-anak membesar....tq to follow... ;-)

Cempakamelati said...

Waa dah besar anak awak...

Blog Widget by LinkWithin