Malaysia Tanah Airku....

October 09, 2008

Paklah bersara awal....


Saya memohon maaf kerana tidak dapat menulis sekerap mungkin untuk kesekian kalinya, walaupun terdapat banyak isu yang menarik saya tidak mampu untuk meluangkan masa kerana saya teramat sibuk di waktu ini..... apapun saya akan menyambung penulisan saya tidak lama lagi....mungkin esok atau lusa.... bergantung kepada tahap kesibukan tugasan saya.... ;-)

Kali ini saya ingin mencatatkan suatu berita gembira yang saya baca dan dengar hari ini, untuk diraikan bersama... :-)


Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini mengumumkan bahawa beliau tidak akan mempertahankan jawatan Presiden UMNO pada pemilihan parti itu Mac tahun depan sekaligus memberi laluan kepada timbalannya, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk mengambil alih jawatan Perdana Menteri selepas itu........

p/s: Perjuangan masih belum selesai.....

5 comments:

Anonymous said...

Bagi saya, pertukaran dari Pak Lah kepada Najib tidak akan memberi makna apa-apa kepada Malaysia.

Apapun, kita tunggu dan lihat. :)

USD said...

Salam,
macam sdr puashati ka?
harap2 lps ni Msia akan aman sentosa d bwh Najib. Jgn jd mcm Thailand sudah la..kejap2 tukar PM

Anonymous said...

kalau ku li jadi presiden? mcmana?

de_kerinchi said...

Salam mudin,

tetapi sekurang-kurangnya kita akan terlepas dari ketidak cekapan takbir urus, dalam era pemerintahan Paklah... ;-)


Salam UstazSaid

Cukup puas hati dan gumbira.... mudah-mudahan Malaysia Aman selamanya


Salam LadyMariah

Kuli boleh bertanding, tetapi mengikut senario politik UMNO sekarang ini...kemenagan agak sukar untuk berpihak kepada beliau...

Mak Su said...

saya tak pasti nak sokong sapa

Blog Widget by LinkWithin