Malaysia Tanah Airku....

Tag dari Cik Bayan


Cik Bayan dan kawan-kawan nya...Pinjam gambar kak ungkunor...jangan marah...

Selamat bertemu kembali... Ini adalah posting pertama saya selepas talian streamyx pulih....menjawab tag oleh cik bayan.

Jangan lupa untuk membaca ingatan ini dari saudara dr tokasid....

Azam tahun 2008/ 1429.


Menjadi seorang yang suksess dalam semua bidang, menjadi orang yang mukmim dan semoga kehidupan sekeluarga dirahmati Allah s.w.t.

Kenangan pahit tak leh lupa time 2007.

termakan sayur peria mentah... ;)

Pengajaran dari tahun 2007.

Sentiasa bersyukur dengan apa Allah anugerahkan....

Pencapaian paling bermakna pada 2007.

Membina dan berkecimpung dalam kerjaya baru dan freelance dalam bidang copywriter, internet marketing dan penulisan.

Kalau ada pose menarik sila buboh paparkan kat di sini.



Gambar semasa menjawab tag ini...hihihii

Sebaran virus kepada 8 sahabat bertuah.

Saya pun ikut Cik Bayan, lima sahaja dan terpulang kepada mereka samada sudi menjawabnya atau pun tidak :- ).

1. Maksu
2. Puteri
3. Ungku Nor
4. Ritaemilia
5. Bobby

p/s: Sedang bertungkus lumus, "mengcover" kerja yang tertangguh akibat talian streamyx yang buruk...

6 comments:

waterlily said...

Salam,
kak Ungku kita kena lagi ha...ha..ha.. tu tanda dia ramai peminat. Nasib baik tak kena. Rasanya soalan ni lagi senang dari soalan yang kita "kena" dengan Shah cakapje tu kan?:D

bayan said...

encik, kenapa ringkas sangat? berdasarkan kata-kata encik yang lepas, macam banyak je yang nak dikongsikan.

tapi tak per, gambar encik sedang menjawab tag itulah yang menyejukkan hati saya...

hohoho...apasal lak masukkan gambar gathering Geju?

Mak Su said...

auwww!!.....sudah terkena...

lariiiii

(akan diselesaikan tag ini, Insyallah)

de_kerinchi said...

salam kak waterlily,

kak ungku diva tu memang nak kasi dia tak pergi shopping jer, sebaba jawab tag ni..hahah..nanti tunggu giliran kak waterlily yer..heheheh


Salam cik bayan,

alahai maaf ler...skrip yang asal dah "burn" terdeletelah pulak....huhu terpaksa taip balik..Jangan mare...


Salam maksu,

Bila lai nak kenakan maksu...;-)

Ungku Nor said...

adehhss..kena tag lagi.
mamat ni memang dengki akak pi shoping laa.
kensel nak pi jusco besok, dah la jusco tengah sale skrg nih..huhuhu

puteri said...

salam abg de.

oh..ade jugak yg mngetag puteri.. hehe.. nnt puteri nak jawab..

tp xreti pun

Blog Widget by LinkWithin