Malaysia Tanah Airku....

January 15, 2008

Streamyx yang menyesakkan dada....



Salam para pembaca dan rakan-rakan bloggers semua...saya memohon jutaan kemaafan, kerana tidak dapat mengupdate blog anjunglarik buat masa ini. Masalah ini timbul kerana talian streamyx, yang tidak menentu dan yang ditahap sangat lembab.....

Dimaklumkan, untuk saya mengakses, sebuah laman web itu, menjangkau hampir 1-3 minit, kalau laman yang besar ia akan memakan masa hampir 5 minit......Untuk post yang ini pun saya memerlukan masa hampir dua minit...untuk menjayakan nya... Bayangkan bertapa terseksa nya saya...

Kepada email dan komen yang dihantar kepada saya terima kasih banyak...saya akan mengupdate blog ini apabila talian kembali pulih.....Salam sayang untuk semua....

p/s: Wahai TMnet tolonglah pelanggan mu yang membayar bil setiap bulan ini....

5 comments:

Mak Su said...

hik hik, nak buat camno tu...tak per, ada jugak. kalau bandingkan ngan mak su kat umah... masuk angin keluar asap je ler. be cool ya.

tokasid said...

Salam saudara de_kerinchi:

Streamyx buat hal lagi? tahun lepas pun saudara kena mcm ni hampir 2 minggu lamanya kan?

Streamyx seperti juga TNB boleh buat apa saja(atau tak buat apa-apa saja) terhadap kita sebab bagi kebanyakkan pengguna mereka adalah sole provider.

Mungkin sudah tiba masa saudara kena berhijrah ke celcom atau maxis broadband pulak kot?

Ungku Nor said...

Semoga awak tetap tabah untuk terus berinternet..hehehe

kat tempat akak pun macam tu jugak. Nak bloghopping pun rasa fedap je sekarang ni sebab terpaksa meluangkan (membuangkan) masa yang lebih dari biasa.

padahal keje kat rumah melambak2 perlu dibereskan..hehehe

de_kerinchi said...

salam maksu,

Pasal dok kat umah lah jadi buntu, tanpa internet sapa lah saya...kat opis okey gak, boleh pi minum kat kedai mamak...huhuh


Salam saudara dr. tokasid,

Ya..tahun lepas memang nightmare... saya ada berura-ura hendak tukar ke celcom broadband sekarang tengah check samada perkhidmatan itu berbaloi untuk digunakan di area rumah saya....Sekarang ni kalau bosan pi bawa laptop dok kedai mamak... :-)

de_kerinchi said...

salam kak ungku nor,

Tahu takper... huuhhuhhu..

Blog Widget by LinkWithin