Malaysia Tanah Airku....

January 28, 2008

Percuma

Pada petang sabtu, saya terserempak seorang sahabat lama semasa minum di Riverside Café, PWTC. Dan hasil nya saya mendapat dua tiket percuma untuk menghadirkan diri pada makan malam Dymium (Produk Perhiasan Kesihatan berasas Magnet) di Dewan Tun Abdul Razak, PWTC.



Disebabkan tiket tu mahal, maka saya pergi juga bersama isteri, untuk memenuhi undangan beliau. dan malam itu para tetamu dihiburkan oleh :


Mawi Ker..?


AC Mizal selaku duta produk, pengacara dan penyanyi


Dan kemungkinan besar , tetamu akan mendapat cabutan bertuah ini...

Hadiah Pertama: Perodua MYVi 1.3 (A) (X1)
Hadiah Kedua: TV LCD 42" (X2)
Hadiah Ketiga: Komputer Riba (X10)
Hadiah Keempat: Telefon Bimbit (X5)
Hadiah Kelima: Baucer Jusco bernilai RM1,000 (X2) & bernilai RM500 (X4)
Hadiah Keenam: Hampers bernilai RM200 (X26)

Hasrat hati hendak dapat cabutan yang pertama tu...dan akhir nya rezeki saya dan isteri melekat kat sini.....Stok makanan sebulan.. ;-)..


Berdiri megah di samping anugerah yang dimenangi

Terima kasih banyak wahai sahabat ku..semoga kamu dan keluarga kamu diberkati Allah s.w.t dan sukses dalam apa jua pekerjaan....


Jutawan MLM-Sahabat ku & Isteri

p/s: Dah lah tiket free, dapat pula cabutan bertuah....Apapun, kata orang "Pergi duty free jalan kaki ; kalau ada tiket free, bak mai lah lagi..."

2 comments:

Mak Su said...

sherashi bershama-shama, berdiri sama tinggi, duduk sama rendah

de_kerinchi said...

salam maksu, heheh tu gambar sahabat saya ... ;)

Blog Widget by LinkWithin