Malaysia Tanah Airku....

August 20, 2007

Jemputan Ke Blog Online Explorer



Salam para pembaca....

Hari ini saya ingin menjemput para pembaca ke blog terbaru saya di online explorer.Blog ni merupakan blog dwi bahasa (English dan Bahasa Malaysia) yang khusus membincangkan cara-cara memaksimumkan penggunaan masa kita di Internet dengan cara yang bijak. Sebelum ini kebanyakan catatan yang boleh di dapati di internet adalah di dalam Bahasa English dan ada yang tidak sesuai digunakan di dalam negara Malaysia, malah kebanyakan nya hanya menulis dalam bentuk yang separuh-separuh dan tidak selengkap nya. Maka itu saya akan cuba menulis dan berkongsi pengetahuan dengan para pembaca sekalian tentang kesemua aspek dan teknik-teknik yang perlu digunakan oleh pelayar internet dalam membangunkan blog yang berwawasan dan berintergeriti. Walaubagaimanapun teguran dari para pembaca yang berpengalaman adalah amat saya alu-alukan...demi menambahkan pengetahuan yang ada dan boleh dikongsi dan dimanfaatkan bersama. Maklumat tambahan juga boleh di dapati melalui link-link yang telah wujud di laman online explorer untuk pegetahuan tambahan.

Sebelum ini Blog Intech clan yang membincangkan berkenaan Teknologi masa depan telah selamat dilancarkan.dan ada beberapa blog lagi yang masih di dalam proses pembinaan, sekira nya ia sudah siap dibangun sepenuh nya maka saya akan umumkan untuk tatapan dan berkogsi pengetahuan bersama para pembaca. Jangan lupa untuk membuat link ke laman ini.

p/s: Ilmu yang baik , bagus untuk dikogsi bersama......

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin